Jak zarezerwować termin?
Rezerwacji terminu na przyjęcie weselne można dokonać telefonicznie, przez e-mail, online przez kalendarz rezerwacji, który znajduje się na naszej stronie lub osobiście na miejscu. Pierwszym krokiem będzie „wstępna rezerwacja”.
Wstępna rezerwacja (bez kaucji) dla przyjęć weselnych jest ważna na okres 10 dni kalendarzowych. Po tym czasie, w przypadku braku potwierdzenia oraz wpłaty kaucji, zostanie anulowana.
*W przypadku terminów sobotnich obowiązuje wymagana minimalna liczba osób dla przyjęć weselnych- 130 osób dorosłych (nie dotyczy terminów sobotnich w miesiącach: listopad, grudzień, styczeń, luty).
*Możliwa jest rezerwacja tylko 1 terminu (jedna para=jeden termin).
*Lokal nie organizuje poprawin w terminy sobotnie oraz w terminy świąteczne.
*Lokal zastrzega sobie prawo do własnych rezerwacji, blokowania niektórych dat oraz do anulowania rezerwacji.
Co dokładnie oznacza rezerwacja terminu?
Rezerwacja terminu oznacza rezerwację sali wraz z dostosowanymi opcjami menu oraz udostępnienie pod wynajem zaplecza noclegowego, tylko w dniu organizowanego przyjęcia, w wyznaczonych godzinach.
Przyjęcie może się rozpocząć najwcześniej o godz. 15.00 w dniu terminu. Zakończenie przyjęcia najpóźniej o godz. 06.00 dnia następnego. Przygotowana sala może być do dyspozycji w dniu terminu od godz. 10.00, w celu np. ustawienia winietek, własnej dekoracji, ustawienie sprzętu muzycznego itp. Dzień przed terminem lub dzień później po terminie mogą być organizowane inne przyjęcia weselne, z takimi samymi warunkami dyspozycji sali.
Jak potwierdzić rezerwację?
Aby potwierdzić rezerwację należy podpisać umowę rezerwacyjną w lokalu.
Jak zrezygnować ze wstępnej rezerwacji?
Można zrezygnować telefonicznie, przez email lub osobiście na miejscu.
Wystarczy podać informację o rezygnacji danego terminu.
Co jeszcze klient powinien wiedzieć?
*Wraz z rezerwacją terminu i podpisaniem umowy klienci zgadzają się na warunki i zasady obowiązujące w lokalu.
*Atrakcje zamawiane we własnym zakresie powinny zostać zgłoszone managerowi lub kierownikowi sali, przede wszystkim z uwagi na bezpieczeństwo gości i prawidłowy przebieg przyjęcia.
*Lokal może odmówić zgody na niektóre dodatkowe atrakcje podczas przyjęcia.
*Lokal może przygotować na życzenie potrawy kuchni wegańskiej, wegetriańskiej lub potrawy bezglutenowe.