Loading

Przyjęcia weselne

Informacje, menu

Przyjęcia weselne

Rezerwacja

Jak zarezerwować termin?
Rezerwacji terminu na przyjęcie weselne można dokonać telefonicznie, przez e-mail, online przez kalendarz rezerwacji, który znajduje się na naszej stronie lub osobiście na miejscu. Pierwszym krokiem będzie „wstępna rezerwacja”.
Wstępna rezerwacja (bez kaucji) dla przyjęć weselnych jest ważna na okres 2 tygodni. Po tym czasie, w przypadku braku potwierdzenia oraz wpłaty kaucji, zostanie anulowana.
*W przypadku terminów sobotnich obowiązuje wymagana minimalna liczba osób dla przyjęć weselnych- 100 osób dorosłych (nie dotyczy terminów sobotnich w miesiącach: listopad, grudzień, styczeń, luty).
*Możliwa jest rezerwacja tylko 1 terminu.
*Lokal nie organizauje poprawin w terminy sobotnie.
*Lokal zastrzega sobie prawo do własnych rezerwacji, blokowania niektórych dat oraz do anulowania rezerwacji.

Znaczenie

Co dokładnie oznacza rezerwacja terminu?
Rezerwacja terminu oznacza rezerwację sali wraz z dostosowanymi opcjami menu oraz udostępnienie pod wynajem zaplecza noclegowego, tylko w dniu organizowanego przyjęcia, w wyznaczonych godzinach.
Przyjęcie może się rozpocząć  najwcześniej o godz. 14.00 w dniu terminu. Zakończenie przyjęcia najpóźniej o godz. 06.00 dnia następnego. Przygotowana sala  może być do dyspozycji w dniu terminu od godz. 10.00, w celu np. ustawienia winietek, własnej dekoracji itp. Dzień przed terminem lub dzień później po terminie mogą być organizowane inne przyjęcia weselne, z takimi samymi warunkami dyspozycji sali.
W przypadku braku przyjęcia na dzień przed wybranym terminem, jest możliwość przygotowania sali dzień wcześniej w celu ustawienia winietek, własnej dekoracji itp., po wspólnym uzgodnieniu warunków.

Potwierdzenie rezerwacji

Jak potwierdzić rezerwację?
Aby potwierdzić rezerwację należy wpłacić kaucję w wysokości 1000 zł za 1 dzień przyjęcia, przelewem na konto:
Dworek przy lesie / Zimnodół 96A / 32-300 Olkusz
ING Bank Śląski S.A. O/OLKUSZ
89 1050 1445 1000 0023 4983 8090
Tytuł przelewu: kaucja na organizację przyjęcia weselnego w dniu…
Lub gotówką na miejscu.
Po wpłacie kaucji wystawione zostanie potwierdzenie rezerwacji terminu.
W celu sprawniejszego przebiegu rezerwacji, uprasza się o przesłanie potwierdzenia transakcji na nasz adres email wraz z danymi 2 osób, potrzebnymi do wystawienia potwierdzenia rezerwacji: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres email, nr telefonu.

Rezygnacja

Jak zrezygnować ze wstępnej rezerwacji?
Można zrezygnować telefonicznie, przez email lub osobiście na miejscu.
Wystarczy podać informacje o rezygnacji danego terminu.
Jak zrezygnować z potwierdzonej rezerwacji?
W tym przypadku wymagana jest rezygnacja pisemna przez email lub osobiście na miejscu.
W przypadku rezygnacji z terminu w czasie do 8 miesięcy przed datą przyjęcia, kaucja zostanie zwrócona. Po tym okresie, kaucja nie jest zwrotna.
Sposób zwrotu kaucji: gotówką w lokalu lub przelewem na podany numer konta.

Umowa

Kiedy podpisujemy umowę z ustalonymi szczegółami?
W okresie od 8 miesięcy przed datą przyjęcia, za porozumieniem stron, jest podpisywana umowa wiążąca wraz ze szczegółowymi warunkami organizacji przyjęcia. Termin podpisania umowy jest przede wszystkim uzależniony od dyspozycyjności klientów.
Jakie ustalenia?
Wszystkie zagadnienia dotyczące organizacji przyjęcia weselnego, tj. menu, rezerwacja noclegów, liczba osób, dekoracja, innego typu atrakcje, powinny zostać ustalone najpóźniej do 2 tygodni przed datą przyjęcia, a ostatecznie zatwierdzone do 1 tygodnia. Stanowić będą jako załączniki do umowy głównej.
Rozliczenie…
Rozliczenie przyjęcia następuje na podstawie ostatecznej liczby osób, potwierdzonej na 1 tydzień przed datą przyjęcia. Suma wpłaconych kaucji zostanie zwrócona najpóźniej do 2 dni po przyjęciu. Opłata za przyjęcie wymagana jest do 3 dni od daty zwróconej kaucji.

Dodatkowe informacje

Co jeszcze klient powinien wiedzieć?
*Wraz z rezerwacją terminu i podpisaniem umowy klienci zgadzają się na warunki i zasady obowiązujące w lokalu.
*Atrakcje zamawiane we własnym zakresie powinny zostać zgłoszone managerowi lub kierownikowi sali, przede wszystkim z uwagi na bezpieczeństwo gości i prawidłowy przebieg przyjęcia.
*Lokal może odmówić zgody na niektóre dodatkowe atrakcje podczas przyjęcia.

Menu I 220 zł/ 1 os. obejmuje:

  • tradycyjne powitanie Państwa Młodych (chlebek powitalny, kieliszki toastowe, lampka wina musującego dla wszystkich gości)
  • obiad (zupa + danie główne), deser, 3 dania gorące, standardową zimną płytę
  • napoje gorące oraz napoje zimne gazowane i niegazowane – bez ograniczeń
  • wynajem sali
    (od godziny ustalonej po podaniu godziny ślubu, do godziny 06.00 dnia następnego)
  • obsługę kelnerską
  • opiekę kierownika sali podczas przyjęcia
  • pokój dla Nowożeńców
  • opakowania na produkty pozostałe po przyjęciu
  • obrusy i serwetki obiadowe

Nie obejmuje: 

  • alkoholu (we własnym zakresie – lokal nie pobiera „korkowego”)
  • wyrobów cukierniczych ( tort, ciasto, paczki dla gości)
  • noclegów
  • dekoracji
  • innych atrakcji

Dodatkowa opcja menu:
Obiad wieloporcjowy – dodatkowe porcje mięs podawane do obiadu:
Cała porcja – dopłata 15 zł/ 1 os.
Mniejsza porcja – dopłata 10zł/ 1os
Przykład I : obiad 3-mięsny (mniejsze porcje mięsa) – dopłata 10 zł/ 1os.
Przykład II: obiad 3-mięsny (całe porcje mięsa) – dopłata 30 zł/ 1os.

Cennik dla dzieci:
– do 5 lat – bezpłatnie
– od 6 do 12 lat – 50% ceny wybranego menu

Menu II 240 zł/ 1 os. obejmuje:

  • tradycyjne powitanie Państwa Młodych (chlebek powitalny, kieliszki toastowe, lampka wina musującego dla wszystkich gości)
  • przystawkę, obiad (zupa + danie główne), deser, 3 dania gorące, rozszerzoną zimną płytę, stół wiejski na całą liczbę gości
  • większy wybór dań gorących
  • napoje gorące oraz napoje zimne gazowane i niegazowane – bez ograniczeń
  • wynajem sali
    (od godziny ustalonej po podaniu godziny ślubu, do godziny 06.00 dnia następnego)
  • obsługę kelnerską
  • opiekę kierownika sali podczas przyjęcia
  • pokój dla Nowożeńców
  • opakowania na produkty pozostałe po przyjęciu
  • obrusy i serwetki obiadowe

Nie obejmuje: 

  • alkoholu (we własnym zakresie,lokal nie pobiera „korkowego)
  • wyrobów cukierniczych ( tort, ciasto, paczki dla gości)
  • noclegów
  • dekoracji
  • innych atrakcji

Dodatkowa opcja menu:
Obiad wieloporcjowy – dodatkowe porcje mięs podawane do obiadu:
Cała porcja – dopłata 15 zł/ 1 os.
Mniejsza porcja – dopłata 10 zł/ 1os
Przykład I : obiad 3-mięsny (mniejsze porcje mięsa) – dopłata 10 zł/ 1os.
Przykład II: obiad 3-mięsny (całe porcje mięsa) – dopłata 30 zł/ 1os.

Cennik dla dzieci:
– do 5 lat – bezpłatnie
– od 6 do 12 lat – 50% ceny wybranego menu

Menu III 260 zł/ 1 os. obejmuje:

  • tradycyjne powitanie Państwa Młodych (chlebek powitalny, kieliszki toastowe, lampka wina musującego dla wszystkich gości)
  • przystawkę, obiad (zupa + danie główne 3 mięsne (mniejsze porcje)), deser, 3 dania gorące, rozszerzoną zimną płytę, bufet 1 rodzaj do wyboru
  • większy wybór dań gorących
  • usługę baristyczną
  • napoje gorące oraz napoje zimne gazowane i niegazowane – bez ograniczeń
  • wynajem sali
    (od godziny ustalonej po podaniu godziny ślubu, do godziny 06.00 dnia następnego)
  • obsługę kelnerską
  • opiekę kierownika sali podczas przyjęcia
  • pokój dla Nowożeńców
  • opakowania na produkty pozostałe po przyjęciu
  • obrusy i serwetki obiadowe

Nie obejmuje: 

  • alkoholu (we własnym zakresie,lokal nie pobiera „korkowego)
  • wyrobów cukierniczych ( tort, ciasto, paczki dla gości)
  • noclegów
  • dekoracji
  • innych atrakcji

Cennik dla dzieci:
– do 5 lat – bezpłatnie
– od 6 do 12 lat – 50% ceny wybranego menu

Organizacja poprawin.
Organizacja poprawin wymaga dodatkowej rezerwacji sali oraz podpisania załącznika do umowy.
Standardowe poprawiny:
Cena za 1 os. wynosi 60% menu podstawowego, dla przyjęcia w godz. od 15.00 do godz. 02.00.
Każda następna godzina jest za dopłatą w wysokości 500 zł.
Menu zawiera wszystkie dania wymienione w menu podstawowym z wyjątkiem jednego dania gorącego oraz deseru.
Standardowe poprawiny są dla określonej liczby osób – minimum 60% liczby osób dorosłych z pierwszego dnia przyjęcia. W przypadku mniejszej liczby osób obowiązuje cennik dla przyjęć okolicznościowych.

Niestandardowe poprawiny:
Obowiązuje oferta dla przyjęć okolicznościowych lub oferta przygotowana indywidualnie na życzenie.
*Przyjęcia okolicznościowe z oprawą muzyczną organizowane są od minimum 50 osób dorosłych.
*Podane ceny i oferta mogą ulec zmianie na kolejne lata

Promocje dla przyjęć weselnych w latach 2019 – 2020:
– Przyjęcia weselne organizowane w piątki i niedziele lub pozostałe dni w tygodniu – wybrane menu taniej o 20 zł/ 1 os.
– Przyjęcia weselne organizowane w soboty w miesiącach: listopad, grudzień, styczeń, luty – wybrane menu taniej o 20 zł/ 1 os.
*Promocje nie łączą się.
*Promocja nie dotyczy Świąt Wielkanocnych oraz Sylwestra.
*WAŻNE!
Od roku 2021 promocja ulegnie zmianie.
Wybrane menu dla przyjęć weselnych w piątki i niedziele przez cały rok oraz w soboty w miesiącach: listopad, grudzień, styczeń, luty – taniej o 10 zł/  1os.
*Promocja nie będzie dotyczyć terminów świątecznych oraz Sylwestra.

Podane ceny mogą wzrosnąć maksymalnie o 10 zł/ 1 os. / 1 rok. Oferta może ulec zmianie na kolejne lata.